Hei
Tusen takk for mange god svar og tips
Drømmen min er å komme tilbake, og jobbe på "terminalen" der jeg jobbet tidligere, ikke som Terminalansvarlig igjen, ser at det ikke er mulig.
Så kommer til å be om å prøve meg der igjen, enda jeg vet at en time, med 1000 passasjerer, og stress, vil gjøre at jeg må reise hjem i senga igjen. Men det er så fortvilende å ha hatt en jobb som jeg elsket, stress, menneskene osv. Det vil nå gjøre meg syk.
Til og med bare det å sitte i kassa på Rimi(ikke for å rakke ned på det, jeg synes det ser ut som en koslig jobb,jeg må ha en jobb hvor jeg ser mennesker), kunne jeg tenkt meg, men jeg kan jo ikke løfte noe (bruker jeg krykkene, så greier jeg ikke å kjøre bil etter på)
Så det som psyker meg så ned er det at jeg går igjenom alt det jeg kunne tenkt meg å jobbe med og , og ser at det vil ikke gå. Og så blir jeg så redd for hvor syk vil jeg bli i etter kant.
Vil jeg bli totalt sengeliggende, må mannen min ta enda mer fri fra jobb osv.Og det er bare det jeg greier å fokusere på.
Prøver å jobbe med de negative tankene, ang. hvor syk, jeg kan bli, men det er ikke lett.
Men ja, jeg skal være blid og vise at jeg har lyst til å arbeide, for selvom det kansje ikke virker sånn, så er vel det drømmen til oss alle her å komme oss tilbake til "livet"