Heisann, sliter med samme problemet selv, men jeg skal i alle fall lage en liste over de tingene jeg gjør:
- Høre på lydbok via telefonen. Pleier vel å høre 1 time hver dag. Hvis du kan godt nok engelsk er det lett å skaffe seg lydbøker gjennom nettet for en veldig billig penge (hoste hoste) og legge det inn på ipod/telefon.
- Lese bok. Tror det går 1 time hver dag her også.
- Sitte på PC'en. Problemet her er at jeg får veldig raskt vondt i hodet av PC, så jeg har flere 10-15 minutters økter i løpet av en dag fremfor å sitte lenge.
- Høre på podcast via telefonen. 30-40 minutter om dagen.
- Gå tur. 30-45 minutters rolig tur. Pleier å høre på musikk/podcast/lydbok mens jeg går så det ikke blir så kjedelig.
- Høre på musikk. Hvor lenge varierer veldig.
- Gjør fritidsaktiviteter som jeg drev med masse før. Nå gjør jeg fritidsaktivitet en gang i uken, hvis jeg føler meg bra nok.
Men, til sammen tar alt dette 5-6 timer, så som sagt går det mye tid til å ikke gjøre noen ting. Dette gjelder spesielt i helgene. I ukedagene går jeg på skolen (har faktisk skjønt at jeg har gått litt mye på skolen i det siste, så må dessverre trappe ned litt. Må sove flere timer etter skolen fordi jeg er sliten, så det er ikke bra

) men jeg trenger desperat flere ting å gjøre. Gruer meg litt til sommerferien.
Så hvis flere forslag kunne kommet hadde jeg også satt pris på det!
PS: Jeg har tenkt til å begynne å lære meg gitar. Får se hvordan det prosjektet går, men det er jo fullt mulig å bruke tid på.