MENiNs forum

M.E. Nettverket i Norge: Forum
Dato/klokkeslett: 09 Sep 2010, 13:55

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Ensom...
InnleggSkrevet: 18 Jan 2010, 11:09 
Avlogget
Ny Bruker
Ny Bruker

Kjenner meg så godt igjen i deres beskrivelser spesielt det som omhandler ulike tretthettssyndromer :roll: Det er i disse og andre lign. tilfeller desverre veldig vanskelig å bli møtt med forståelse generelt,men og bli tatt på alvor særlig hos legene. De har etter min mening spillt fallit og mange vet overhode ikke noe om problemstillingene. :shock:
Godt mange av dere har en familie som støtter dere,men jeg må leve med en totalt fraværende familie som er motarbeidende,stigmatiserende osv. :( Har desverre blitt urettmessig stemplet som psykiatrisk pasient og av dem tolket slik fra jeg var rundt 5 år, så her er det fortsatt mye å rydde opp - og ta tak i. Men håper det er verdt slitet!? :wink:

Lykke til alle!

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jan 2010, 13:50 
Avlogget
Superbruker
Superbruker
Brukerens avatar

Salic-Prima

Du er sterk som klarer deg til tross for mye motstand! Har du overskudd til å prøve å få nye venner?

Topp

InnleggSkrevet: 06 Feb 2010, 18:10 
Avlogget
Aktiv Bruker
Aktiv Bruker

Er dem ikke syke selv, kan dem umulig forstå deg, bare la være å si for mye. Angrer selv på en måte å ha fortalt folk at jeg er syk. Kanskje dem nå går rundt å tror dem kan bli smitta.. og kanskje dem kan. Men er man syk så er man syk, slipper nå masse unødvendig mas.. selv om det er kjekt OM MAN ER FRISK!
Vi er mange i en slik frustrert situasjon... desverre :S

Hvordan ville du selv vært forholdt deg i en slik situasjon?

Jeg forstår godt hvorfor ingen av mine tar kontakt med meg, syke trøtte meg... Selv om jeg "spiller" oppegående til dels for å ikke virke helt utafor. Kanskje dem tror jeg er en snylter p.g.a det... det er så mye som surrer når man er syk...

skal ikke være lett nei!

Hold motet oppe! Vi skal bli frisk alle sammen! Om bare dette for****e byrokratiet kunne fått fingen ut og skaffa oss hjelp og som faktisk kanskje er der ute!

Kanskje upassende å skrive dette, men slik er det nå!

Topp

InnleggSkrevet: 23 Feb 2010, 00:25 
Avlogget
Ny Bruker
Ny Bruker

Jeg følger en viss prosedyre med spesielt kosthold og bruk av spesielle helsekostprodukter og blir bare bedre og bedre. Men det er mye å ta tak i siden man har mange etter-reaksjoner i forbindelse med amalgamkomplikasjoner og avgifting osv. Til sliten,men optimistisk! Finne venner er ikke så lett ettersom de virkelige vennene ikke gror på trær,men tar det som det kommer. :wink:
Håper dere her kunne teste ut mere på kostholdsendring som jeg er veldig opptatt av? Mange av dere har sikkert prøvd det meste og¨å alternativ medisin/behandling!? :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: